WEBINARIUM
Moduł Płatności dla WAPRO MAG
Jak zautomatyzować proces windykacji i obniżyć jego koszty
Opis wydarzenia
Webinarium jest przeznaczone dla użytkowników programu wapro mag, którzy obsługują kwestie płatności w firmie. Często osobom borykającym się z problemem nieterminowych należności brakuje czasu na kontakt telefoniczny lub mailowy z kontrahentami. Obsługa tego procesu zajmuje dużo czasu i tworzy to dodatkowy koszt dla firmy. Dlatego w trakcie naszego webinarium pokażemy, jak można usprawnić ten proces i spowodować, żeby to działanie wykonało się automatycznie.
Termin
10.07. 2024 godz. 10:00
Odbiorcy
Użytkownicy wapro mag, którzy mają problemy z terminowymi płatnościami należności od kontrahentów.
Opłaty
Bezpłatny
Czas trwania
40-60 min
Jakie korzyści da Ci udział w webinarium?
- Jak zautomatyzować proces „miękkiej” windykacji Twoich należności.
- Przekonasz się jak łatwo zautomatyzować obszar nieterminowych płatności.
- Jak skrócić cały proces windykacji.
- Jak obniżyć koszty procesu windykacji.
- Na koniec webinarium dowiesz się jak zakupić moduł na korzystniejszych warunkach.
Prelegent
Poznaj nasz moduł i dowiedz się jak zautomatyzować
proces windykacji dzięki powiadomieniom sms i email.
Najbliższe webinaria
Webinarium
Zalety i możliwości systemu produkcyjnego dla WAPRO MAG
25 października godz. 10:00
Webinarium
Szkolenie online z programu WAPRO MAG
30 października godz. 9:00
Webinarium
Zarządzanie magazynem wysokiego składowania z WMS dla WAPRO MAG
18 październia godz. 10:00
Webinarium
Jak skutecznie wdrożyć system do zarządzania produkcją dla WAPRO MAG
15 październia godz. 10:00
Rejestracja na bezpłatne webinarium
Zautomatyzuj proces windykacji i obniż jego koszty z modułem Płatności dla WAPRO MAG.
Na podanego maila prześlemy link do spotkania, a w dniu webinarium otrzymasz przypomnienie.
Napisz do nas!
Potrzebujesz konsultacji?
Chciałbyś zobaczyć system z naszej oferty podczas indywidualnej prezentacji?
Wypełnij formularz i napisz w czym możemy pomóc.
Gwarantujemy, że formularz trafi do nas i odpowiemy tak szybko jak to możliwe.
Informujemy, że:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest X-COM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Góralskiej 15G w (41-200) Sosnowcu. Telefon kontaktowy: 32 265 68 90 lub e-mail: poczta@xc.com.pl
- Celem zbierania danych jest możliwość skorzystania z webinarium lub ze szkolenia stacjonarnego/internetowego oraz przedstawienie oferty handlowej.
- Podstawą prawną przetwarzania stanowi zgoda osoby, której dane dotyczą na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów. Przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres potrzebny do realizacji celu przetwarzania.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
- Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach najlepszego wyboru produktu lub usługi, odpowiadającego Pani/Pana preferencjom.