WEBINARIUM
Moduł Importer Faktur dla WAPRO MAG
Zautomatyzuj wprowadzanie faktur zakupowych
Opis wydarzenia
Czy chcesz aby wprowadzenie faktur zakupowych z mozolnego procesu zamieniło się w szybką i łatwą czynność?
Wprowadzanie faktur zakupowych zawsze było udręką przedsiębiorców. Wymaga weryfikacji nazwy towaru oraz nierzadko stworzenia kartoteki artykułu w programie.
Kolejnym elementem są dane nagłówkowe takie jak kwoty i daty. Program importer faktur pozwala na znaczne przyśpieszenie i optymalizację tego procesu.
W przypadku gdy nie ma w naszych kartotekach artykułu, który występuje na fakturze zakupowej program Importer Faktur zaproponuje nam założenie kartoteki artykułu. Gdy kartoteka artykułu istnieje w naszej bazie pozwoli nam ją sparować i zapamięta ten wybór.
Webinarium jest przeznaczone dla użytkowników programu wapro mag, którzy wprowadzają faktury zakupowe do programu wapro mag i chcą przyśpieszyć ten proces oraz wyeliminować pomyłki.
Termin
To wydarzenie już się odbyło.
Odbiorcy
Użytkownicy wapro mag
Opłaty
Bezpłatny
Czas trwania
40-60 min
Jakie korzyści da Ci udział w webinarium?
Dowiesz się:
- Jak zautomatyzować proces importu faktur zakupowych,
- Jakie warunki trzeba spełnić aby wdrożyć te rozwiązanie,
- Że nie musisz być informatykiem, aby ułatwić swoją pracę,
- Na koniec webinarium dowiesz się jak zakupić moduł na korzystniejszych warunkach.
Prelegent
Najbliższe webinaria
Webinarium
Zalety i możliwości systemu produkcyjnego dla WAPRO MAG
6 grudnia godz. 10:00
Webinarium
Szkolenie online z programu WAPRO MAG
18 grudnia godz. 9:00
Webinarium
Zarządzanie magazynem wysokiego składowania z WMS dla WAPRO MAG
27 listopada godz. 10:00
Webinarium
Twój najszybszy remanent w WAPRO MAG
10 grudnia godz. 10:00
Rejestracja na bezpłatne webinarium
Zautomatyzuj wprowadzanie faktur zakupowych z Modułem Importer Faktur.
Na podanego maila prześlemy link do spotkania, a w dniu webinarium otrzymasz przypomnienie.
Napisz do nas!
Potrzebujesz konsultacji?
Chciałbyś zobaczyć system z naszej oferty podczas indywidualnej prezentacji?
Wypełnij formularz i napisz w czym możemy pomóc.
Gwarantujemy, że formularz trafi do nas i odpowiemy tak szybko jak to możliwe.
Informujemy, że:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest X-COM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Góralskiej 15G w (41-200) Sosnowcu. Telefon kontaktowy: 32 265 68 90 lub e-mail: poczta@xc.com.pl
- Celem zbierania danych jest możliwość skorzystania z webinarium lub ze szkolenia stacjonarnego/internetowego oraz przedstawienie oferty handlowej.
- Podstawą prawną przetwarzania stanowi zgoda osoby, której dane dotyczą na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów. Przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres potrzebny do realizacji celu przetwarzania.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
- Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach najlepszego wyboru produktu lub usługi, odpowiadającego Pani/Pana preferencjom.