WAPRO ABSTORE
SZYBKIE I WYGODNE TWORZENIE SKLEPÓW ONLINE
Szukasz programu, który umożliwi Ci założenie własnego sklepu online?
Z Wapro AbStore założysz swój własny sklep – prosto, intuicyjnie oszczędzając czas. Usługa jest rozwiązaniem chmurowym typu SaaS „Software as a Service”, co oznacza, że nie musisz posiadać własnego serwera, ani specjalistycznych umiejętności, aby móc prowadzić własny sklep internetowy. Wystarczy, że posiadasz dostęp do jednego z wybranych wariantów oprogramowania Wapro Mag: Biznes, Prestiż, Mag Prestiż Plus. W ramach usługi Wapro AbStore możesz wybrać pomiędzy trzema dostępnymi wariantami: platformy biznesowej B2B, platformy e-commerce B2C, czy też połączenia tych dwóch w jeden system: Hybrid.
Wapro AbStore to dobry wybór dla Twojej firmy, jeżeli chcesz:
Rozpocząć lub rozwinąć sprzedaż w modelu relacji biznesowych (B2B) bądź relacji nakierowanych na klienta detalicznego (B2C ) lub połączyć oba wiarianty w jeden – wersję Hybrid
Rozpocząć sprzedaż online
Rozszerzyć swoją działalność o nowe rynki
Dotrzeć do szerszego grona klientów
Sprawnie zarządzać sprzedażą
Zwiększyć sprzedaż istniejących produktów
Zaoszczędzić czas i pieniądze
POZNAJ MOŻLIWOŚCI B2B I B2C
WAPRO B2B
Platforma biznesowa B2B rozwinie Twój handel internetowy z partnerami biznesowymi. Dzięki automatyzacji procesów np. poprzez nadawanie limitu kupieckiego, prezentację faktur i rozrachunków, oraz wielu innych ważnych z punktu widzenia biznesowego funkcji nawiążesz współpracę biznesową na najwyższym poziomie.
WAPRO B2C
Dzięki platformie B2C poszerzysz grono klientów detalicznych. Dzięki mechanizmom automatyzacji, powiadomieniom o dostępności asortymentu, oraz licznym funkcjom dodatkowym możesz w sposób profesjonalny zarządzać swoim sklepem, generując grono zadowolonych klientów.
FUNKCJONALNOŚCI
KLIKNIJ I DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
B2B
WIELOMAGAZYNOWOŚĆ
Automatyczna wymiana danych z Wapro Mag gwarantuje kontrolę stanów magazynowych i rezerwacji towarów. Platforma umożliwia obsługę wielu magazynów, co jest istotne dla firm, które chcą zadbać o klienta, który poszukuje towarów dostępnych w zakupie.
WIELOWALUTOWOŚĆ
Platforma umożliwia obsługę wielu walut, dzięki temu Twoi klienci będą mogli płacić za swoje zakupy w lokalnej walucie.Twoje ceny będą przeliczane na podstawie kursu wymianu walut NBP lub na podstawie zdefiniowanego przez Ciebie kursu. System daje również możliwość zapisania “na sztywno” ceny produktu w innej walucie.
WIELOJĘZYCZNOŚĆ
Platforma umożliwia obsługę wielu języków, co pozwala dotrzeć do szerszego grona klientów, również poza granicami Polski.
DOKUMENTY SPPRZEDAŻY
Klient ma stały dostęp do dokumentów sprzedażowych, takich jak faktury, zamówienia, rozrachunki.
CENNIKI INDYWIDUALNE I GRUPOWE
Umożliwiają proste i skuteczne zarządzanie cenami i polityką cenową. Możesz w prosty sposób tworzyć oferty cenowe dla pojedynczych klientów bądź grupować klientów pod względem przydzielanych upustów cenowych.
OFERTY PROMOCYJNE
Umożliwiają tworzenie i zarządzanie akcjami promocyjnymi, takimi jak rabaty, kupony, kody promocyjne, programy lojalnościowe.
PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
W Wapro B2B otrzymujesz narzędzie, które umożliwi Ci stworzenie programu lojalnościowego lub partnerskiego. Zbuduj swój program dopasowany do Twojej branży i nagradzaj swoich lojalnych klientów. Z pomocą naszego narzędzia stworzysz zaawansowane reguły nagradzania, wygenerujesz kody z doładowaniem punktów (na zachętę do udziału w programie), wykluczysz z programu produkty lub klientów, stworzysz specjalną ofertę nagród do wymiany za punkty i wiele więcej.
LIMIT KUPIECKI
Dzięki tej funkcjonalności możesz proponować klientom odroczony termin płatności, kontrolować limity, oraz zarządzać opcjami blokowania partnerów biznesowych. Funkcjonalność umożliwi również klientom uzyskanie wiedzy o dostępnej kwocie limitu, przeterminowanych fakturach. W razie przekroczenia limitu w zamówieniu opcja umożliwi blokadę realizacji zamówienia.
CROSS-SELLING, UP-SELLINGU
Umożliwiają zwiększenie wartości koszyka zakupowego poprzez rekomendację produktów podobnych lub uzupełniających.
B2C
INTELIGENTNE WYSZUKIWANIE
Funkcja ta posiada zaawansowaną technologicznie wyszukiwarkę tekstową opartą na Elasticsearch. Rozwiązanie to umożliwia szybkie i precyzyjne wyszukiwanie produktów, nawet w przypadku dużych zbiorów danych. Wyszukiwarka jest w stanie zrozumieć naturalny język, a także filtrować wyniki wyszukiwania według różnych kryteriów, takich jak kategoria, cena, czy stan produktu.
PŁATNOŚCI I KURIERZY
Wapro B2C oferuje integrację z wieloma popularnymi systemami płatności i kurierami. Dzięki temu możesz wybrać dla swojego sklepu najkorzystniejsze rozwiązania, które spełnią potrzeby Twoich klientów.
RABATY I KUPONY
Możesz elastycznie zarządzać rabatami i kuponami, w tym tworzyć różne typy rabatów, takie jak rabaty procentowe, kwotowe, czy rabaty za zakupy powyżej określonej kwoty. Możesz również tworzyć kupony rabatowe, które będą dostępne dla wszystkich klientów lub dla wybranych grup klientów.
INTEGRACJA Z ERP
Wapro B2C oferuje pełną integrację z programem sprzedażowo-magazynowym WAPRO Mag. Dzięki temu możesz w łatwy i wygodny sposób zarządzać swoim sklepem internetowym i magazynem.
ZARZĄDZANIE TŁUMACZENIAMI INTERFEJSU
Masz możliwość tłumaczenie interfejsu sklepu na dowolny język. Dzięki temu możesz dotrzeć do szerszego grona klientów z całego świata.
POWIADOMIENIA O DOSTĘPNOŚCI TOWARU
W przypadku chwilowego braku towaru, możesz umożliwić swoim klientom zapisanie się na powiadomienie o dostępności towaru. W momencie, gdy towar znów pojawi się w sklepie, klient zostanie o tym fakcie powiadomiony.
NARZĘDZIA GOOGLE
Korzystaj z gotowych integracji z najważniejszymi narzędziami Google takimi jak: Google Analytics, Google Maps, Google Shopping, czy Google reCAPTCH. Dzięki temu możesz lepiej zrozumieć swoich klientów i ich zachowania, a także zwiększyć widoczność swojego sklepu w wyszukiwarce Google.
PORÓWNYWARKI CENOWE
Prezentuj swoje produkty w najpopularniejszych porównywarkach cen. Dzięki temu możesz dotrzeć do szerszego grona klientów i zwiększyć sprzedaż.
SZYBKIE LOGOWANIE DO SKLEPU
Korzystając ze specjalnej aplikacji Facebook i Google, Twoi klienci zyskają możliwość utworzenia konta sklepu i logowania się do niego przez Facebook lub Google. Dzięki temu zapewniasz Swoim klientom wygodę oraz oszczędzasz ich czas.
GAZETKA INTERAKTYWNA
Dzięki gazetce interaktywnej możesz zaprezentować swoją ofertę promocyjną w atrakcyjny i nowoczesny sposób. Klienci mogą dodawać produkty do koszyka bezpośrednio z gazetki, bez konieczności przerywania przeglądania.
B2B
- WIELOMAGAZYNOWOŚĆ
Automatyczna wymiana danych z Wapro Mag gwarantuje kontrolę stanów magazynowych i rezerwacji towarów. Platforma umożliwia obsługę wielu magazynów, co jest istotne dla firm, które chcą zadbać o klienta, który poszukuje towarów dostępnych w zakupie. - WIELOWALUTOWOŚĆ Platforma umożliwia obsługę wielu walut, dzięki temu Twoi klienci będą mogli płacić za swoje zakupy w lokalnej walucie.Twoje ceny będą przeliczane na podstawie kursu wymianu walut NBP lub na podstawie zdefiniowanego przez Ciebie kursu. System daje również możliwość zapisania “na sztywno” ceny produktu w innej walucie.
- WIELOJĘZYCZNOŚĆ Platforma umożliwia obsługę wielu języków, co pozwala dotrzeć do szerszego grona klientów, również poza granicami Polski.
- DOKUMENTY SPPRZEDAŻY Klient ma stały dostęp do dokumentów sprzedażowych, takich jak faktury, zamówienia, rozrachunki.
- CENNIKI INDYWIDUALNE I GRUPOWE Umożliwiają proste i skuteczne zarządzanie cenami i polityką cenową. Możesz w prosty sposób tworzyć oferty cenowe dla pojedynczych klientów bądź grupować klientów pod względem przydzielanych upustów cenowych.
- OFERTY PROMOCYJNE Umożliwiają tworzenie i zarządzanie akcjami promocyjnymi, takimi jak rabaty, kupony, kody promocyjne, programy lojalnościowe.
- PROGRAM LOJALNOŚCIOWY W Wapro B2B otrzymujesz narzędzie, które umożliwi Ci stworzenie programu lojalnościowego lub partnerskiego. Zbuduj swój program dopasowany do Twojej branży i nagradzaj swoich lojalnych klientów. Z pomocą naszego narzędzia stworzysz zaawansowane reguły nagradzania, wygenerujesz kody z doładowaniem punktów (na zachętę do udziału w programie), wykluczysz z programu produkty lub klientów, stworzysz specjalną ofertę nagród do wymiany za punkty i wiele więcej.
- LIMIT KUPIECKI Dzięki tej funkcjonalności możesz proponować klientom odroczony termin płatności, kontrolować limity, oraz zarządzać opcjami blokowania partnerów biznesowych. Funkcjonalność umożliwi również klientom uzyskanie wiedzy o dostępnej kwocie limitu, przeterminowanych fakturach. W razie przekroczenia limitu w zamówieniu opcja umożliwi blokadę realizacji zamówienia.
- CROSS-SELLING, UP-SELLINGU Umożliwiają zwiększenie wartości koszyka zakupowego poprzez rekomendację produktów podobnych lub uzupełniających.
B2C
- INTELIGENTNE WYSZUKIWANIE
Funkcja ta posiada zaawansowaną technologicznie wyszukiwarkę tekstową opartą na Elasticsearch. Rozwiązanie to umożliwia szybkie i precyzyjne wyszukiwanie produktów, nawet w przypadku dużych zbiorów danych. Wyszukiwarka jest w stanie zrozumieć naturalny język, a także filtrować wyniki wyszukiwania według różnych kryteriów, takich jak kategoria, cena, czy stan produktu. - PŁATNOŚCI I KURIERZY
Wapro B2C oferuje integrację z wieloma popularnymi systemami płatności i kurierami. Dzięki temu możesz wybrać dla swojego sklepu najkorzystniejsze rozwiązania, które spełnią potrzeby Twoich klientów. - RABATY I KUPONY Możesz elastycznie zarządzać rabatami i kuponami, w tym tworzyć różne typy rabatów, takie jak rabaty procentowe, kwotowe, czy rabaty za zakupy powyżej określonej kwoty. Możesz również tworzyć kupony rabatowe, które będą dostępne dla wszystkich klientów lub dla wybranych grup klientów.
- INTEGRACJA Z ERP Wapro B2C oferuje pełną integrację z programem sprzedażowo-magazynowym WAPRO Mag. Dzięki temu możesz w łatwy i wygodny sposób zarządzać swoim sklepem internetowym i magazynem.
- ZARZĄDZANIE TŁUMACZENIAMI INTERFEJSU Masz możliwość tłumaczenie interfejsu sklepu na dowolny język. Dzięki temu możesz dotrzeć do szerszego grona klientów z całego świata.
- POWIADOMIENIA O DOSTĘPNOŚCI TOWARU W przypadku chwilowego braku towaru, możesz umożliwić swoim klientom zapisanie się na powiadomienie o dostępności towaru. W momencie, gdy towar znów pojawi się w sklepie, klient zostanie o tym fakcie powiadomiony.
- NARZĘDZIA GOOGLE Korzystaj z gotowych integracji z najważniejszymi narzędziami Google takimi jak: Google Analytics, Google Maps, Google Shopping, czy Google reCAPTCH. Dzięki temu możesz lepiej zrozumieć swoich klientów i ich zachowania, a także zwiększyć widoczność swojego sklepu w wyszukiwarce Google.
- PORÓWNYWARKI CENOWE Prezentuj swoje produkty w najpopularniejszych porównywarkach cen. Dzięki temu możesz dotrzeć do szerszego grona klientów i zwiększyć sprzedaż.
- SZYBKIE LOGOWANIE DO SKLEPU Korzystając ze specjalnej aplikacji Facebook i Google, Twoi klienci zyskają możliwość utworzenia konta sklepu i logowania się do niego przez Facebook lub Google. Dzięki temu zapewniasz Swoim klientom wygodę oraz oszczędzasz ich czas.
- GAZETKA INTERAKTYWNA Dzięki gazetce interaktywnej możesz zaprezentować swoją ofertę promocyjną w atrakcyjny i nowoczesny sposób. Klienci mogą dodawać produkty do koszyka bezpośrednio z gazetki, bez konieczności przerywania przeglądania.
WAPRO HYBRID
Wapro Hybrid to platforma sprzedażowa połączonych kanałów B2B i B2C. Usługa oferuje szeroki zasięg dotarcia do partnerów detalicznych jak i biznesowych, tak, aby mogli znaleźć Cię w jednym miejscu, jednej platformie, bez konieczności rozproszenia uwagi.
ZOBACZ GALERIĘ Z PRZYKŁADAMI SKLEPÓW W OPARCIU O ABSTORE
Napisz do nas!
Potrzebujesz konsultacji?
Chciałbyś zobaczyć system z naszej oferty podczas indywidualnej prezentacji?
Wypełnij formularz i napisz w czym możemy pomóc.
Gwarantujemy, że formularz trafi do nas i odpowiemy tak szybko jak to możliwe.
Informujemy, że:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest X-COM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Góralskiej 15G w (41-200) Sosnowcu. Telefon kontaktowy: 32 265 68 90 lub e-mail: poczta@xc.com.pl
- Celem zbierania danych jest możliwość skorzystania z webinarium lub ze szkolenia stacjonarnego/internetowego oraz przedstawienie oferty handlowej.
- Podstawą prawną przetwarzania stanowi zgoda osoby, której dane dotyczą na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów. Przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres potrzebny do realizacji celu przetwarzania.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
- Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach najlepszego wyboru produktu lub usługi, odpowiadającego Pani/Pana preferencjom.