To narzędzie służące do zarządzania zadaniami i rejestracji czasu ich trwania. Nie wymaga instalacji na komputerze, jest dostępny po zalogowaniu na każdym urządzaniu połączonym z Internetem. Uzupełnieniem wersji webowej jest aplikacja desktop, oraz moduł activity tracker.
Zagrożenia/Potrzeby pracy zdalnej |
Rozwiązania funkcjonalne |
|
Listy zadań, harmonogram, projekty oraz podprojekty, priorytety, terminy realizacji i powiadomienia |
|
Wgląd m.in. w listy zadań do realizacji oraz w realizacji informującej jakie zadania są aktualnie realizowane wraz z rzeczywistym czasem ich trwania |
|
Uprawnienia managera, możliwość przydzielania zadań, wgląd w listy zadań, terminy realizacji, projekty i podprojekty, praca w grupach |
|
Praca w grupach, projekty i podprojekty, uprawniania managera, repozytorium plików, możliwość opisywania zadań i dodawania załączników |
|
Stały wgląd w aktualnie realizowane zadania, rejestracja rzeczywistego czasu pracy nad zadaniem |
|
Ewidencja zadań, rejestracja czasu ich trwania, raporty i rozliczenia zadań |
|
Moduł śledzący aktywność Użytkowników na komputerze |