Integracja Baselinker z WMS dla WAPRO MAG
Obsługa i realizacja zamówień ze sklepów internetowych
Przykład poniżej ilustruje, jak można obsługiwać zamówienia napływające do BaseLinker w magazynach zarządzanych przez WAPRO MAG z systemem WMS, oraz jak przygotować i monitorować procesy logistyczne, takie jak wysyłka zamówień do klientów, ponownie za pośrednictwem BaseLinker.
Realizacja zamówienia w WAPRO MAG po jego złożeniu przez klienta w jednym ze sklepów internetowych zaczyna się od przesłania danych i zarejestrowaniu go za pośrednictwem łącznika/integratora BaseLinker. W WAPRO MAG w zakładce Parametry zamówienia łącznik wprowadza Nr zam. klienta sytemu zewnętrznego, w tym przypadku nr pod którym zam. zarejestrowane zostało w BaseLinker.
W kolejnych krokach zamówienie realizowane jest jak każde inne zgodnie z procedurami aplikacji WMS:
Zostaje wysłane do weryfikacji, a następnie pobrane przez magazyn do realizacji za pomocą kolektorów danych:
Zatwierdzone z możliwością wydruku dokumentu WZ, który zawiera nr zamówienia potrzebny do jego identyfikacji w systemie BaseLinker:
Wydruk można zrealizować również od strony WAPRO MAG jako operacja dodatkowa – WMS Wydruk Dokumentu Magazynowego
Aktualna wersja wydruku zawiera nr zamówień z MAG i BaseLinker w formie alfanumerycznej.
Po zakończonej weryfikacji w WAPRO MAG WMS z wydruku na stanowisku obsługi BaseLinker w łatwy sposób operator może odszukać przygotowane zamówienie i zrealizować zamówienie etykiety kurierskiej u operatora przesyłek wybranego przez klienta.
Napisz do nas!
Potrzebujesz konsultacji?
Chciałbyś zobaczyć system z naszej oferty podczas indywidualnej prezentacji?
Wypełnij formularz i napisz w czym możemy pomóc.
Gwarantujemy, że formularz trafi do nas i odpowiemy tak szybko jak to możliwe.