Case study – firma DAFI PAPIER
Profil działalności klienta
DAFIPAPIER Sp. z o.o. jest rodzinną firmą, działającą na polskim rynku od 2001 roku.
Oferuje szeroki asortyment, a w nim: papierowe artykuły higieniczne, profesjonalne środki czystości, środki czystości do użytku domowego, kosmetyki, opakowania, akcesoria do sprzątania, pozostałe wyposażenie branży HoReCa.
Firma stara się iść z duchem czasu, dlatego większość oferowanych produktów spełnia najwyższe standardy ekologiczne.
Kompleksowo wyposaża przedsiębiorstwa i instytucje, w tym także firmy sprzątające w niezbędne artykuły higieniczne oraz chemiczne.
Współpracuje z wiodącymi producentami, zarówno krajowymi, jak i zagranicznymi oraz stale poszerza ich grono, urozmaicając tym samym asortyment.
Wymagania klienta
- Łatwa i szybka identyfikacja asortymentu i jego lokalizacji.
- Wyeliminowanie błędów przy pakowaniu zamówień.
- Wyeliminowanie błędów przy przyjmowaniu dostaw.
- Natychmiastowa informacja do działu handlowego o przyjęciu dostawy kurierskiej.
- Szybkie i sprawne wdrożenie nowego pracownika magazynu
Problemy dotyczące funkcjonowania magazynu determinujące do wdrożenia systemu WMS
Błędnie wydawane produkty, część produktów jest do siebie bardzo podobna magazynierzy mylą się w asortymencie.
Bardzo dużo czasu zajmuje znalezienie produktów na magazynie.
Nowy pracownik przez kilka tygodni ma problem z opanowaniem zarówno asortymentu jak i jego lokalizacji.
Lokalizacja artykułów na magazynie jest zmienna. Dotyczy to głównie większych gabarytów.
Papierowe artykuły higieniczne przy dostawie są ustawiane tam gdzie jest wolne miejsce. Po kilku dostawach magazynierzy nie pamiętają gdzie co postawili.
Podczas pakowania zamówienia zdarza się również pominięcie jakiegoś produktu i trzeba go później dowieźć do klienta (strata czasu i rosnące niezadowolenie klientów).
W dostawie przychodzi inny towar niż był zamówiony a magazynierzy o tym nie wiedzą.
Dostawy, które dostarczane są do nas przez firmy kurierskie (zarówno paczki i palety) stoją nie rozpakowane nawet przez kilka tygodni. Dział handlowy nie wie, że towar jest na magazynie.
Oprogramowanie i wdrożone rozwiązania
WMS dla WAPRO MAG w wersji PLUS
obsługa magazynu wysokiego składowania za pomocą bezprzewodowych kolektorów danych
Backup w chmurze
Moduł dodatkowy dla WAPRO MAG
Efekty wdrożenia
W lutym 2022 roku mieliśmy pierwszy kontakt z klientem. W marcu przeprowadziliśmy analizę przedwdrożeniową, a firma DAFIAPAPIER zakupiła niezbędny sprzęt IT, kolektory i drukarki etykiet. Po instalacji, przeszkoleniu personelu i inwentaryzacji, system wystartował 14 czerwca 2022 roku.
Zminimalizowanie błędnych wydań.
Znaczące skrócenie czasu kompletacji zamówień.
Pełna informacja o ilości i lokalizacji artykułów w magazynie.
Skrócony czas przeszkolenia nowych pracowników magazynu.
Możliwość dopasowania dostaw artykułu do zamówień klienta
Historie klientów X-COM – Casebook wdrożeń WMS dla wapro mag

Dowiedz się jak:
- wyglądają analiza przedwdrożeniowa i etapy wdrożenia,
- dowiedz się jakie potrzeby skłoniły naszych klientów do inwestycji w oprogramowanie do zarządzania pracą magazynu,
- poznaj efekty wdrożenia WMS w różnych branżach.
Napisz do nas!
Potrzebujesz konsultacji?
Chciałbyś zobaczyć system z naszej oferty podczas indywidualnej prezentacji?
Wypełnij formularz i napisz w czym możemy pomóc.
Gwarantujemy, że formularz trafi do nas i odpowiemy tak szybko jak to możliwe.