X-COM Sosnowiec

Serwis dla klientów firmy X-COM

Jeśli jesteś naszym klientem i potrzebujesz pomocy technicznej w godzinach pracy firmy X-COM proszę wypełnić poniższy formularz kontaktowy lub w aplikacji obsługującej zdalne podłączenie. Nasz konsultant skontaktuje się z Panią / Panem najszybciej jak będzie to możliwe . Wsparcie techniczne realizowane jest dla klientów firmy X-COM i odbywa się zdalnie za pośrednictwem sieci Internet. W sytuacjach krytycznych prosimy bezpośrednio o kontakt telefoniczny. 

Wsparcie poza godzinami pracy firmy X-COM jest realizowane po dokonaniu zgłoszenia z aplikacji
X-COM Zdalne Połączenie - oprogramowanie w chmurze

 Nasi konsultanci pełnią dyżur w godzinach 8:00 do 16:00 (poniedziałek - piątek) pod numerami telefonów:

32-265-68-90 | 32-265-68-91 | 32-291-84-92 | 32 263-15-41 | 32 290-48-43 
 

formularz zgłoszeniowy n